Frulle!

Sitter här och smaskar frukost och väntar på att jag skall få väcka Calle som fortfarande ligger och sover. Skall snart sätta på dammsugaren och städa lite dessutom, roligt va 😉

Som jag skrev för någon dag sedan, jag älskar verkligen frukost det är utan tvekan det godaste och mysigaste på hela dagen! Här ser ni yoghurt med äpple samt bovetefralla med jordnötssmör och messmör, det kan inte bli bättre 🙂

7 reaktioner på ”Frulle!

  1. Jag ska prova en ny taktik nu. Jag ska sluta banta och försöka mig på dieter. Jag ska bara äta som jag gjorde förr i tiden innan jag blev puckad. Mat när jag är hungrig. Sötsaker på lördagar. Det får väl ta ett år för fettvalken att försvinna då. Jag orkar inte bry mig längre. Det är viktigare att jag slipper stressen och tanken på all jävla viktnojja. Har hellre energi och satsar på att läka min själ 😀 (gud vad intelligent jag blivit den senaste tiden…!)

  2. Heej! ja frukosten är verkligen det bästa på hela dagen, nästan iaf! för övrigt är du min favorit bloggare så himla inspirerande och mysig blogg 🙂

Kommentera

