Monki Peanut Butter

När jag och Calle var på hemköp i helgen såg jag ett jordnötssmör jag aldrig testat eller sett innan. Jag kunde såklart inte hålla mig utan det fick följa med oss hem.

Som ni ser så är jordnötssmöret ekologiskt och helt utan konstigheter 🙂 Priset var ungefär 33 kronor vilket är rätt normalt för de ekologiska varianterna.

Jag tycker att det var en god konsistens på smöret och smaken var också god. Calle tyckte att det var okej, men i hans världen slår inget Skippy. Jag tycker dock det är svårt att jämföra de sorter med socker med de utan, för mig tillhör de två olika världar. Hur som helst, jag tycker att detta var gott och jag ger det en 4a.

4 reaktioner på ”Monki Peanut Butter

Kommentera

