Trött på mycket

De senaste månaderna har som ni läst varit fyllda av flytt och städ. Nu när  det mesta är fixat har luften gått ur mig lite (om man nu kan säga så). Jag har tappat motivationen till  mycket och känner mest för att vila och ta det lugnt. Tyvärr har motivationen till att laga mat också försvunnit lite och det känns inte alls lika inspirerande att stå i köket. Därför kommer jag låta det vara lite tyst här ett tag för jag vet att lusten till att laga mat kommer att återfinna sig igen 🙂

Det jag dock undrar är om ni föredrar att det är lite tyst här tills recepten börjar dyka upp igen eller om ni tycker det är roligt att läsa om andra saker som inte handlar om mat. Berätta gärna vad ni tycker 🙂

18 reaktioner på ”Trött på mycket

  1. Skriv om allt annat också 😀 Tänker flera gånger i veckan på att du verkligen är min bästa favoritblogg och jag skulle bli ledsen om du bara försvann eller så 😦 Lova att aldrig göra det! Hehe.
    Tänkte förresten, vad ska du göra i höst? Jobb eller plugg? Och vart ska du bo? 🙂

Kommentera

