Två bilder på hemmet

Jag lovade er lite bilder på den nya lägenheten men det är fortfarande helt kaos här! Saker ligger överallt och vi har inte tillräckligt med möbler för att packa upp alla lådor. Därför har jag inte tyckt det varit något roligt att fota. Men nu har jag fotat lite haha, dock inga bilder där man ser speciellt mycket. Däremot representerar dessa bilder det jag älskar med lägenheten.

Takrosetter!

Fina dubbeldörrar! Lite suddig bild men jag låg från sängen och fotade 😀

Min kusin och moster kom förbi med jordgubbar och två sorters glass också! Lyx!!

10 reaktioner på ”Två bilder på hemmet

  1. Meh! Jag tror att blogspot inte har alla bestick i lådan ibland, det har krånglat ganska mycket och ofta på senaste tiden! Okej 🙂 Vi kommer flytta ner till Götet i höst! Är planen. Så vi kollar lite boende och så, hör oss för med vänner och släkt. Ska försöka åka ner i sommar och söka jobb 🙂 Ser verkligen fram emot hösten och ljuva västkusten!

    1. Funkar fortfarande inte, kan vara min dator som är knäpp. Jag försökte posta detta i alla fall: Gillar att din mamma kommenterar, det brukar min också göra 🙂

      Vad roligt att ni skall flytta till Göteborg, den bästa staden helt enkelt 😀 Jag hoppas ju att Calle skall få jobb här så vi också kan hitta en lägenhet, jag bor ju med mamma nu. Men om du skall bo här kanske vi kan ta en fika eller liknande någon gång 🙂

Kommentera

