Broccolisoppa med ostchips

Nu är jag nöjd med mig själv, lunkade 6 km vilket jag säkert inte gjort på 3 år? Fy, det är hemskt hur illa man behandlat sin kropp det senaste året 😛 Kroppen mår bra av träning! Efter min lilla joggingtur var jag helt slut och tiden skall vi inte tala om, inget att skryta med! Det var nästan så folk gick om mig haha! Men jag är stolt ändå 🙂

Nu har jag ätit broccolisoppa, ostchips och en fralla med messmör gott! Ska snart dricka kaffe och hitta receptet på något enkel dessert jag kan göra imorgon!

Soppan gjorde jag genom att bara mixa ihop det jag hade hemma. Men det var ungefär, broccoli, grädde, massa kryddor och buljong. Enkelt och gott!

11 reaktioner på ”Broccolisoppa med ostchips

  1. TACK TACK TACK Finaste Calle. Haha jag fattade dock verkligen ingenting av det där. Tror du jag kan kopiera det och skicka in det till läraren? (hoppas han inte möter mig i korridoren och vill diskutera hur jag kom fram till svaret bara.. då är jag lite körd.)

    Är det okej för Calle om jag snor hans uträkning? 🙂

  2. Men! Nu vågar jag inte möta upp dig på jogga iaf:) Jag klara ju för sjutton mig bara runt området och det är nu mindre än 4 km… haha mikkis då! Du äger:D

Kommentera

