Tävling Caj P

Nu skall vi tävla igen! Eller jag skall inte tävla men jag hoppas att ni vill 🙂 Denna gång kan ni vinna produkter från Caj P. Reglerna för tävlingen är lätta, det ni behöver göra är att skicka en kommentar till detta inlägg där ni skriver vad ni tycker är godast att grilla. Jag lottar sedan ut en vinnare 🙂 Lätt va!? Nu kör vi!!!

Tävlingen avslutas 7/6

31 reaktioner på ”Tävling Caj P

  1. En riktigt god marinerad kyckling är underbart… Men vissa dagar har man cravings för en rejäl köttbit eller ja, hamburgare och inget slår den den smaken när man får sätta tänderna i en nygrillad nötfärsbrukare när köttcravingsen varit starka!

  2. Hur sjutton får du tag i såna här tävlingar? Jag misstänker att din matblogg är ruskigt stor 😀 Godast på grillen… Hm.. Det är pappas marinerade kotletter. Gosh, det är smaskens.

  3. Jag ska var helt ärlig och inte skriva något nyttigt eller proteinrikt. För det godaste jag vet att grilla är bröd. SPeciellt ett bröd som jag åt för börsta gången i Montenegro men man kan hitat det på invandraffärer samt så såg jag det på Cityy Gross en gång. Det heter Lepinje!
    Så sjukt gott 🙂

  4. Grillat är godast, heter det ju. Men ryggbiff är fint! Och sen ugnsrostade rotfrukter till det, champinjonsås och MYCKET bea. MUMS!

  5. Allt som man vanligtvis steker blir ju lite lite godare med grillsmaken till men får jag välja så blir det nog karreskivor med pappas marinad och så majskolvar och hemmagjord potatissallad till 🙂

  6. Inget slår ju en färsk tonfisk filé på grillen! Så lite kryddor som möjligt på, med antingen grillad eller pressad potatis till, citron och en kall sås! 🙂

  7. Honungsmarinerad kycklingfilé och majskolv till det är det godaste jag vet. Till det ska det serveras en sås på creme fraiche och sweet chili samt ris eller ugnsbakad potatis=)

  8. Fläskkarré och grönsakspett är helt klart min grillfavorit! :)) Allra helst ute med husvagnen, då smakar det alltid lite extra gott!

  9. En god karrébit blir saftig och god på grillen tillsammans med ett foliepaket med färskpotatis och örtkryddsmör som du också skickar på grillen! mumma

  10. Renstek! Måste helgrillas eftersom renkött är väldigt magert och kan annars bli torrt. Men låter man det vara liiite rosa inuti så blir det fantastiskt gott!

  11. Vi brukar marinera fläskytterfile i två dagar, sedan grilla runt om så den får fin färg. Linda in den i folie och grilla klar.. Sjukt gott!!

Kommentera

