Vinnare och eld

Nu är Calle här och hälsar på mig igen ♥ men jag skall försöka att laga lite mat ändå 🙂 Igår gjorde jag en jättegod laxrätt fast det var en farlig väg dit haha. När jag satt in laxen i ugnen säger Calle att det luktar bränt och jag svarar att det beror nog bara på att ugnen är så gammal och dålig. Men då lukten inte försvinner öppnar jag ungen och möts av lågor. Fan vad rädd jag blev, visste inte vad jag skulle göra. Samtidigt som jag försökte få ut skållheta plåtar kastade Calle vatten på elden. Som tur var löste sig allt, men det var verkligen läskigt haha så min uppmaning till er alla är att vara försiktiga i köket.

Nu har jag ätit en jävla stor frukost. Calle ville inte äta upp sina mackor så jag åt upp dem också, så nu ligger jag och jäser i soffan. Just det, medan jag kommer ihåg det jag  skall nu presentera vinnaren i grilltävlingen.

VINNAREN ÄR EMELIE SOM GILLADE ATT GRILLA TOMATER. Emelie, du kan väl maila din adress till mig 🙂

Här är ett litet mellanmål jag åt förra veckan. Kesokaka med bär!

5 reaktioner på ”Vinnare och eld

Kommentera

