Frukostbuffé på Steinbrenner & Nyberg

Nu blir det lite frukosttips igen och denna gång på:

Steinbrenner & Nyberg

Det var även denna gång och My som begav oss ut på morgonen för att fylla magen med en jäkla massa frukost! Vi trillade in på steinbrenner & nyberg ungefär vid korsvägen. Frukosten kostade ca 70 kronor om jag inte kommer ihåg fel och då fick man äta så mycket man orkade äta. Jag tryckte i mig hur mycket gott bröd som helst, vanilj yoghurt men en god musli, jucie, frukt samt bullar och kakor. Efter denna långa och goda frukost var jag så mätt så jag trodde att jag skulle kräkas och någon lunch behövdes inte. Så jag rekommenderar er verkligen ett besök!

5 av 5 mikkor blir det!

6 reaktioner på ”Frukostbuffé på Steinbrenner & Nyberg

Kommentera

