Choklad och lägenhet

Kom precis hem från jobbet och har nu ätit en liten middag. Skall snart köpa godis inför kvällens bio HARRY POTTER!! Men innan dess sitter jag och varvar ner med en kopp kaffe och en ruta av denna choklad:

Den smakar så gott att jag nästan vill ta en bit till, men vi får se hur det blir med det 🙂 Sedan tänkte jag även passa på att fråga er om det inte finns någon som vill hyra ut en lägenhet i andra hand 😀 Jag behöver ett ställe att bo på!

4 reaktioner på ”Choklad och lägenhet

  1. Men åh! Så glad jag blev över att se dina inlägg! Har saknat dig 🙂 Vi såg Harry P tidigare i veckan, jag tyckte den var rysligt bra! Och lägenhet letar vi också, i andra hand, i Götet! Längtar så mycket tills vi flyttar dit! Ha det bra, kul att du är tillbaka! Kram

  2. sv: jag har sökt en gastronomiutbildning i kreativ matlagning. man blir kock efter 2 år 🙂 och ska nog söka nån sen distanskurs också.

Kommentera

