Goody musli

Jag är helt tokig i flingor och musli. Jag äter ungefär ett paket i veckan och skulle utan tvekan kunna ersätta godis dessa mumsiga blandningar.

Helst skall det vara mycket nötter och frukt i, men även vanliga havreringar duger finfint. Senast jag var på LIDL hittade jag ett bra erbjudande på musli, två för 32 kr och jag måste bara tipsa er, de var så GODA!!!

4 reaktioner på ”Goody musli

  1. Åh, det är ju MuEslin som jag och Tobbe stog och skrattade åt senast vi var på Lidl. Jag gör ju alltid min egen müsli, men kanske kan vara värt att prova nån gång 🙂

Kommentera

