Café Kringlan i Haga

Nu har jag och min kära Myriam varit ute och testat ett nytt frukostalternativ här i stan. Denna gång blev det café Kringlan i Haga.

Haga är ett av mina favoritområden i Göteborg och för er som aldrig varit där kan jag säga att det är urmysigt! Även detta cafét var mysigt och vi satt på en bänk med bord och tittade på folk som gick förbi.

Frukosten kostade 70 kronor och då ingick:

  • Pannkaka
  • Stekt och kokt ägg
  • Chokladscones ♥
  • Olika sorters bröd
  • Frukt
  • Ost och Skinka
  • Smör och färskost
  • Flera sorters sylt och marmelad
  • Yoghurt med bär och flingor
  • Jucie och Kaffe/Te
Mycket gott var allt. Speciellt chokladsconsen 🙂 Jag blev mätt och belåten och saknade egentligen inget alls. Möjligtvis hade jag önskat en godare yoghurt och flingor (som jag hoppade över).

Här ser ni Miji och lite av gatan där vi satt!
Sedan fanns det även fler små gäster som jag självklart bjöd på lite scones.
Slutligen, jag ger café Kringlan och deras frukost

♣♣♣♣ /5 Mikkor

8 reaktioner på ”Café Kringlan i Haga

  1. Åh, vad mysigt! Kanske ska gå dit och äta frukost när vi flyttat ner, för att fira liksom! För vad är bättre än en god frukost! Nu har vi ju tyvärr ingen lägenhet än.. Men vi kämpar på! 🙂

Kommentera

