Basilika Tofu

Relativt nära mig finns en matbutik som endast säljer ekologiska matvaror och dessutom många rättvisemärkta. Detta gillar jag såklart och senast var jag där inne och plockade ihop lite komplement till min lunch. Då kom jag bland annat ut med jordnötssmör, tofu, linser och tomat. Några av dessa fick bli en smarrig macka.

En mycket god variant av tofu! Kan rekommendera.

Man kan exempelvis steka några bitar tofu, ha lite jordnötssmör på en macka, toppa med tofu och tomat och sedan äta med soppa.

5 reaktioner på ”Basilika Tofu

Kommentera

