Monki peanut butter with raisin

Nu har jag äntligen hittat ett nytt jordnötssmör och inte nog med det, jag har hittat en affär som har en massa goda smör jag aldrig sett tidigare. Så räkna med aktivitet på denna fronten i framtiden!

Denna nya sort var från Monki och ekologisk! Till skillnad från alla andra smör jag testat gjorde denna sort sällskap med russin (vilket för övrigt är en perfekt kombo). Jag tycker att smöret är mycket gott och eftersom det bara innehåller naturliga och bra råvaror blir det ett extra plus! Denna sort är lite hårdare än andra varianter, men det är smällar man får ta 🙂

 

Betyg: 5/5

11 reaktioner på ”Monki peanut butter with raisin

  1. vad heter affären? Bor ju i Göteborg, så jag måste kanske besöka dem. Kollar annars om jag kan hitta nånstans på nätet man kan köpa Monki, tips?

Kommentera

