Petit déjeuner

Idag var det för ovanlighetens skull inte jag och My som var ute och åt frukost utan jag och Anna. Anna hade sedan dagen innan spanat in det Franska bageriet i närheten av Kopparmärra och vi bestämde oss därför för att ta en liten frukost innan hennes tåg. Båda två beställde en liten fransk frukost för 59 kronor.

För dessa 59 kronor fick vi

  • Kaffe eller Te
  • 4 skivor ost
  • 1 glas juice
  • 1 bit baguette
  • 1 croissant
  • Valfri marmelad
För 10 kronor extra hade vi även kunnat få en liten yoghurt samt ett ägg
Mitt betyg blir

3.5/5 mikkor

Detta för att det kändes fräscht och atmosfären inne på cafét är toppen. Däremot hade jag kunnat önska mig möjlighet att byta bort croissanten mot en extra bit bröd.
En reaktion på ”Petit déjeuner

Kommentera

