Fika på franska bageriet

Igår var jag och min kusin på en liten kort fika på det franska bageriet här i Linné. Min kusin tog en URGOD chokladtårta, ja den var verkligen urgod 😀 Kunde inte låta bli att tigga till mig några skedar. För mig blev det en kaffe och en sådan lite makaron (hur stavas det) Jag har sett hur alla bloggar håller på och tjatar om dem, så det var ju lika bra att testa 🙂 Den var god men inget speciellt. Typiskt fransmän att krångla till det med massa kräm och svåra moment, nää hederlig kokosboll is the shit.

Detta inlägg är tidsinställt för jag jobbar idag. Börjar 7 och slutar 18 😦

Yummi, kaffet var så gott!

Här under ser ni Alex goda tårta!

3 reaktioner på ”Fika på franska bageriet

  1. Tror det var det där caféet jag och en kompis var in på häromdagen. Det franska vid domkyrkan, typ. Jag var dock tråkig och tog bara en kopp te, men gott te var det 🙂

Kommentera

