Halv sju hos Pia

Ni vet kanske att vår familj har kört en egen liten variant av halv åtta hos mig. Igår var det sista middagen och vi fick reda på vem som vann. Efter en väldigt jämn tävling var det jag som korades som segrare 😀 Hurra för mig! Hur som helst, det har varit roligt att få äta så mycket god mat. Innan jag låter er titta tillbaka på de gamla menyerna vill jag först presentera vad min moster lagade.

Kvällens meny:

Förrätt: Kantarellsoppa med surdegsbröd

Huvudrätt: Färsk tonfisk med asiatisk potatissallad

Efterrätt: Mjölkchokladscheesecake

  • Så på första plats kom jag med denna meny —> Klicka
  • På andra plats kom Pia med menyn ovan.
  • På tredje plats kom mamma med denna meny —> Klicka
  • På fjärde plats kom min kusin med denna meny –> Klicka
3 reaktioner på ”Halv sju hos Pia

Kommentera

