Alpro vaniljsås

För några veckor sedan fick jag denna produkt skickad till mig. Rätt smarrig för att vara helt vegetabilisk!

6 reaktioner på ”Alpro vaniljsås

  1. Hej Mikaela, Jag måste fråga, varför går det inte att komma in på din blogg somethingaboutcats? Har följt den länge och sen helt plötsligt när jag skulle gå in en dag så gick det inte då står det att man måste skriva in nått användarnamn och lösenord? Förvirrande för mig 😛 Tacksam för svar!

    1. Hej Malin! Det beror på att jag har stängt ner den. Det blev för privat så jag vill inte ha den öppen längre. Jag kommer inte skriva i den heller. Men om du vill tillbaka för att läsa i den är användarnamn och lösen mymica. 🙂

  2. Hej igen 🙂
    Vad tråkigt att du valde att stänga ner den men jag förstår dig samtidigt, kommer du att börja blogga här igen eller tänker du lägga ned bloggandet helt?

    Trevlig kväll

    1. Jag kommer lägga upp recept här lite då och då 🙂 Sedan så är den andra bloggen stängd tills den dagen jag känner mig sugen/mogen att blogga igen 🙂 Men du får gärna titta in här ibland om du har lust!

Kommentera

