Salladstips

Ni får stå ut med att det blir mycket matinlägg. Om jag inte börjar publicera alla rätter jag har på lager kommer jag snart ha en hel mapp full utav bilder på bara mat. Därför publicerar jag här en bild på en rätt vi åt för några veckor sedan. Jag kommer knappt ihåg hur det smakade, men bra tror jag 😀 Egentligen behövs ju inget recept för sallad, det är bara att ploppa ner det man tycker är gott. I efterhand tycker jag det var lite överdrivet med bacon så nästa gång skippar jag det.

Sallad + Bacon + Kyckling + Avocado + Lök + Cashewnötter

Kommentera

