2 veckor kvar

Tänk att nu är det bara exakt två veckor kvar tills jag skall till NYC. Åhh vad det börjar pirra i magen. Måste snart börja packa och fixa alla praktiska saker inför resan.  Nu kommer det ju inte vara så vart som på dessa bilder men jag hoppas ändå att de kan hålla sig på 10 plusgrader så man slipper vinterjacka, så jobbigt när man skall ut och in i massa affärer. Åhh vad roligt det skall bli, jag sitter och hoppar på stolen bara jag tänker på det.

Jag skall fota så mycket jag bara kan när jag är där. Skall köpa ett minnskort så jag inte behöver sitta och radera bilder i slutet på vistelsen.

10 reaktioner på ”2 veckor kvar

  1. Då får du skriva om vad du shoppat. Jag ska tillbaka till NY om några veckor. Måste alltid ha en USA-resa, av ngt slag, inbokad. Annars blir jag galen! Mat- och bakaffärer brukar jag tillbringa mycket tid i. Det finns så många roliga saker till köket att ta med hem, som inte finns här hemma. Trevlig resa och lämna kvar lite shopping ;o)

Kommentera

