Jag älskar mitt kylskåp

Det som är skönast med att vara hemma igen är att jag är i mitt kök med min mat. Det är först när man är borta som man faktiskt inser vilken stor del mat är av en liv och hur man påverkas av den. Min mage har varit ledsen varje dag och jag har varit trött i mina muskler. Men nu skärper jag till mig lite och kör på det spåret jag vet att jag mår bra av 🙂 Inga fler semlor till frukost med andra ord.

Nu skall jag bege mig till biblioteket och lämna ett par böcker som är sena ooppppps. Sedan får vi se vad som händer. Det kommer säkerligen dyka upp några fler inlägg här 🙂

2 reaktioner på ”Jag älskar mitt kylskåp

Kommentera

