Next stop Dalarna?

Spännande saker på G. Jag och Calle har blivit erbjudna tre lägenheter i Falun. Nu återstår det bara och se om de är trevliga. Om så är fallet flyttar jag upp om 1-3 månader. Hjälp haha! Jag håller er uppdaterade såklart.

Idag har jag velat runt och letat present till min mor som fyller år. Jag får nog inte skriva hur gammal hon blir för hon läser denna blogg haha 😀 Jag hittade en fin present tillslut så jag är nöjd och glad.

Nu har jag ätit jättegod middag. Blev dock skitbesviken att alla bilder blev suddiga och eftersom jag åt upp allt fanns det inget resterande att fota. Nu gör inte bilden rätten rättvisa men det var supergott. Jag grillade kycklingen i grillpannan och kryddade med en medelhavskrydda från santa maria.

I salladen hittar vi kyckling, sallad, tomat, paprika, avocado, fetaost och dressing.

2 reaktioner på ”Next stop Dalarna?

  1. Mmm.. men det tror jag nog är mest för att det är först NU som det uppmärksammas i Sverige iom att det inte blev godkänt som livsmedel här förrän ju i dec 2011.
    Själv började jag med stevia när jag va i usa i sep förra året, och har beställt därifrån sen dess! 🙂

    (Lycka till med lägenheterna, förresten!)

Kommentera

