One day in my tummy

Folk brukar jag tycka det är roligt att se hur en matdag kan se ut så jag fotade lite under gårdagen. Orkade dock inte fota mellanmålen för de är heliga, i alla fall det på kvällen och då skall man bara slappa 🙂

När jag väl kom upp blev det yoghurt med frön och hallon. Till det en kopp kaffe. Om ni vill ha ett tips så kan jag rekommendera LIDL:s grekiska yoghurt den är så krämig och god.

Till lunch blev det omelett med grädde i (det blir mycket godare så). Kallrökt lax och spenat till det. Inte någon favorit med sådan lax men det var vad som fanns hemma. Några timmar senare blev det mellanmål vilket jag inte fotade för jag bara åt ur kylskåpet 😀

Sedan blev det broccolisoppa med knäckebröd. Jag brukar göra broccolisoppa på ungefär detta vis. Tycker det är en behändig och god rätt som inte är speciellt dyr. På kvällen blev det sedan en tallrik yoghurt, ungefär som den på morgonen och 2 rutor choklad och en cookie som min kusin hade köpt av någon kompis.

2 reaktioner på ”One day in my tummy

Kommentera

