Studera utan hjärtattack?

Fikade på ett urmysigt litet fik i Vasa, kanelbulle och kaffe blev det. Det härligaste var att jag kunde promenera dit och hem i vårjacka och converse. Nu är snart våren här 🙂 På vägen hem köpte jag en extra present till mamma och sedan blev det storstädning.

Nu sitter jag här hemma, fikar och försöker titta igenom kurs/program-utbudet utan att få hjärtattack. Svåra grejer det där. Jag har kommit på att mitt problem är att jag vill göra allt. Livet är så roligt så jag vill inte bara leva det en gång, utan flera och testa en massa saker! Men även jag inser ju att så inte är fallet och jag snart måste bestämma mig 🙂

Senare skall jag i alla fall göra medelhavsbiffar och grillade grönsaker. Recept kommer om det blir gott. Men tills vi hörs nästa gång önskar jag er en underbar fredag i solen.

3 reaktioner på ”Studera utan hjärtattack?

  1. Socialarbetar programmet har ju blivit socionomprogrammet på högskolan Dalarna nu ifall du vill gå samma som du gick på

Kommentera

