Inte sova

Oj oj, jag har inte sovit bra i natt. Gick och la mig kl halv 11 och när klockan var halv två hade jag fortfarande inte somnat. Vred och vände mig och tillslut blev jag så irriterad så jag uppdaterade min facebookstatus och smsade Calle. Som tur var fanns det fler på facebook som inte kunde sova och Calle var också vaken. Efter det kom jag till ro och slumrade till.

Anledningen till att jag inte kan slappna av är att saker och ting inte går som jag vill. Lägenheten var ofräsch så flytt blir uppskjutet ännu mer. Samtidigt ligger jag och ältar min studiebakgrund och jag försöker febrilt komma på lösningar. Det löser sig alltid men just när jag skall sova känns allt så hopplöst.

Nu skall jag försöka rycka upp mig lite 🙂 Choklad och Latte kanske?

6 reaktioner på ”Inte sova

Kommentera

