God knäckemacka

Hade inget hemma till middag så det blev rester jag hade i frysen. Känner dock att det börjar kurra i magen så det får bli ett ordentligt kvällsmål 🙂 Köpte nyss två stora avokado så jag skall nog göra knäcke med mosad avokado och örtsalt, såå himla gott.Gott att sitta och äta på något till mästerkocken också.

Annars är jag lite småirriterad, har suttit hemma hela dagen och väntat på en snickare som aldrig kom. Hantverkare kan man inte lita på.

7 reaktioner på ”God knäckemacka

  1. Mums vad gott! Det ska jag göra imorgon tror jag, var längesen!

    Jag har faktiskt inte testat deras muffins innan så den med vaniljkräm i blev jag galet sugen på att testa! 🙂 Deras blåbärsmuffins var verkligen hur god som helst i alla fall!

  2. Jag håller med! Mosad avocado på knäcke är så otoligt gott! Har också avocado hemma och de behöver användas. Blir nog lite knäcebröd med mosad avocoado. Blev så sugen på det nu :)!

Kommentera

