Vad skall jag göra idag?

Vad skall jag sysselsätta mig med idag? Kanske skall jag:

Läsa lite reseguider och försöka komma på andra aktiviteter än att shoppa 😀 Bör nog även packa in väska så jag slipper stressa med det innan jag åker.

Kanske skall jag även:

Dricka kaffe och äta choklad. Fast det är nog inte ett kanske utan ett faktum. En fikastund om dagen är bra för magen.

Ser ni kopparna? De är mina nya, eller så nya är de inte men jag har köpt på mig 6 st. På det viset kan jag göra mig av med Calles favoritkopp som hon fått av en gammal flamma (den är för övrigt skitful 😉 haha)

Sedan har jag även fastnat för draw something. Sitter och spelar med massa random människor så om någon vill spela med mig hojta till!

14 reaktioner på ”Vad skall jag göra idag?

  1. Allt det där låter som en bra dag tycker jag 🙂

    Sv: Har hittat lusten att baka igen, det är så roligt! Bakat ett par limpor bröd senate helgen också, mumsigt värre.. 🙂
    Alfons är min lilla gullegris, även om han inte är så jätteliten längre 😉

  2. Söta koppar! 😀

    Svar; Dock är ju chansen inte så stor att jag kommer in, då många söker. Så jag kommer säkert bli jätteless om jag inte kommer in, eftersom jag vill göra något nu! Vi får se och hoppas på det bästa 🙂 Det kommer ordna sig! Kram

Kommentera

