KETTLE chips

Nu börjar resnerverna göra sig hörda. Det pirrar i magen och jag har svårt att förstå att om 48 timmar är jag på väg till New York!! Lat som jag var packade jag inget igår så det skall jag snart göra. Sedan så hör jag snickaren utanför dörren så honom slipper jag snart vänta på också (skönt).

Idag och imorgon blir det ingen rolig matlagning utan vi kör på bekväma rätter. Idag blir det fisk med en påse grönsaker och imorgon blir det pizza eller kebabsallad får se vad jag är sugen på 🙂 Så i brist på lagad mat tänkte jag tipsa om dessa två chipssorter som jag fick hemskickade.

Personligen tyckte jag jättemycket om den med vinäger, älskar när det blir lite surt. Min kusin som också fick testa spottade ut denna sort men slukade hela den gula påsen (Cheddar och lök). Dessutom tycker jag de är mycket krispigare än vanliga chips man brukar köpa och det är ett stort plus!!

Ja vad skall jag säga, de var goda. Jag åt upp den blå påsen själv och det måste ju vara ett gott betyg?

6 reaktioner på ”KETTLE chips

Kommentera

