Happy B.day

(Tidsinställt) Om allt går rätt till sitter jag på planet hem nu. Lite läskigt att skriva såhär *peppar peppar ta i trä* men det är säkrare att flyga än att åka bil, glöm inte det 😉

Jag fyller i alla fall år idag 😀 Så när jag kommer hem och loggar in förväntar jag mig gratulationer. Haha ne jag skojar bara. Men det är roligt att fylla år och även om det är jobbigt att tiden går så fort är jag hemskt lycklig för att jag fått vara frisk och välmående ännu ett år. Glöm inte att uppskatta det!

Ser jag äldre ut? 😀

15 reaktioner på ”Happy B.day

  1. Från en Mikaela till en annan: Grattis på födelsedagen!

    Du verkar ha samma förkärlek som jag har till födelsedagar 😛

Kommentera

