Matsedel

Nu har jag börjat komma i kapp. Gick och la mig runt tio och gick upp klockan tio, åt frukost och tog igen lite saker jag missat medan jag varit bortrest. Exempelvis gjorde jag en matsedel som jag tänkte visa här.

Recepten kommer såklart upp här (om de blir goda dvs). Till helgen skall jag till Halmstad och hälsa på andra halvan av familjen så då får vi hoppas att pappa lagar thai eller något annat smarrigt.

Fick även en liten present igår. PRALINER, nam nam nam 😀 Nu skall jag försöka spara på dessa och inte äta alla i ett svep, det är ju inte direkt mjölkchoklad från ICA.

Till kaffet åt jag den till vänster vit med lite brunt på. Det var citronkräm i och den var hur god som helst. Nu har jag fikat fixat i några dagar till.

Nu har jag nyss ätit lax med quinoasallad och snart blir det nog sova, har inte riktigt återhämtat mig ännu 🙂

En reaktion på ”Matsedel

Kommentera

