Dagens frukost

Jag och min dumma dumma hjärna som inte kan sova på nätterna. Skall försöka börja gå fler promenader, tror det är bra för att komma lite till ro. Solen skiner nu så jag skall nog ta mig en liten promenad i härliga slottsskogen.

Fick även en förfrågan om att visa vad jag köpt i NYC, så jag tänkte att jag skall försöka fota lite sedan och visa er 🙂 Jag köpte inga superintressanta saker men det kan ju vara kul för er att se ändå 🙂

Här ovan har ni även dagens frukost. Hembakat bröd i mitt hjärta ♥

2 reaktioner på ”Dagens frukost

Kommentera

