Latterian

Nu var det väldigt längesedan det blev ett frukostinlägg här! Även om jag inte bloggat på månader är jag fortfarande ett frukostfreak som försöker att testa nya ställen så ofta jag har tid 🙂 Senast blev det ett besök på Latterian där jag och en vän åt frukost och satt och pratade i några timmar. Vad tyckte jag nu då?

Storlek: Yoghurt med en liten kompott, valfri dryck, kokt ägg samt en stor smörgås. Saknade egentligen bara juicen, den är ett måste för mig på morgonen 🙂

Smak: Väldigt gott, har inget att klaga på alls.

Stämning: Eftersom fiket ligger i antikhallarna är det en lite speciell lokal. Har man tur kan man sitta vid ett bord i ett litet hörn, annars tycker jag tyvärr det är rätt omysigt. Det ekar lite och när man fikar vill man gärna kunna sitta och prata någorlunda privat.

Mätt: Väldigt mätt, mackan är såpass stor att man inte vill ha något mer när allt ligger i magen 🙂

Betyg: Det blir 3/5 🙂

2014-02-03 08.16.04

En reaktion på ”Latterian

Lämna en kommentar