Mina tips på grilltillbehör

De flesta har nog invigt grillen för säsongen? Har jag rätt? Grillandet sprider ju sig som en löpeld, så fort ena grannen börjar grilla och alla känner den underbara doften börjar de också att grilla.  Hur som helst, kanske är det någon som har planer på att grilla i helgen? Då tycker jag att ni skall spana in dessa goda tillbehör som ni bara inte får missa!!

GRILLTILLBEHÖR

Mangosalsa med sting

Otroligt gott till kyckling eller fisk!

Olivgratinerade potatisar

Salt och jäkligt gott!

Jordgubbssalsa

Så förbaskat gott, kan inte bli fel!

Melon och jordgubbssallad

Sött och salt tillsammans med lite krisp från nötterna. EN DRÖM!

9 reaktioner på ”Mina tips på grilltillbehör

  1. Ser helt fantastiskt ut måste jag säga! Måste provas, tipsar om det här i min blogg för att jag tycker alla ska få ta del av det här! 🙂

  2. Potatis är en favorit, oliver är en favorit. Båda två samtidigt måste ju vara kanon! 🙂 Det ska jag prova!

  3. Aaah, gud vilka ljuvliga tillbehör. Börjar längta så otroligt mycket efter varma sommarkvällar när grillen glöder 🙂 Ska aboslut ta och spara ner dessa recept!

Lämna en kommentar